Kontakty

Kontakty

Nastavenie veľkosti písma
Zmenšiť písmo o 10%
Zväčšiť písmo o 10%

Preklad (translations)

◄ SPÄŤ NA PONUKUSPÄŤ NA ŠTANDARDNÚ PODOBU STRÁNOK
seniori/

Oddelenie turistickej informačnej kancelárie  

sa člení na referentské miesta:

a) vedúci oddelenia – manažment cestovného ruchu

b) referent ekonomiky TIK

c) referent pre predajňu TIK

Oddelenie turistickej informačnej kancelárie zabezpečuje:

  • služby účastníkom cestovného ruchu a miestnemu obyvateľstvu,
  • vyhľadávanie potencionálneho účastníka cestovného ruchu,
  • ponúknutie účastníkovi cestovného ruchu široký sortiment doplnkových služieb,
  • spracovanie itinerárov a programov, vytváranie a ponúkanie produktov cestovného ruchu,,
  • informácie v cestovnom ruchu pre turistov, podnikateľov, študentov,
  • zber databázových údajov – informácií, ich kumuláciu, spracovanie a sprostredkovanie,
  • prezentáciu a propagáciu mesta,
  • pultový predaj a poskytovanie propagačných materiálov, suveníry, mapy,
  • sprievodcovské služby a sprístupnenie pamiatok,
  • informovanie miestnych obyvateľov o možnostiach rekreácie, využitia voľného času v meste, v oblasti a kdekoľvek v SR,
  • rozvoj cestovného ruchu v meste,
  • rezervačný systém a predpredaj vstupeniek na mestské kultúrne podujatia,
  • organizovanie výletov a zájazdov pre miestnych obyvateľov,
  • spracovanie podkladov pre tlačené, audiovizuálne a ďalšie propagačné materiály,
  • organizovanie propagácie mesta na rôznych veľtrhoch cestovného ruchu,
  • spracovanie článkov do odborných časopisov v oblasti cestovného ruchu,
  • spracovanie textov na webovú stránku mesta v oblasti cestovného ruchu,
  • propagáciu,
  • spracovávanie informácií o aktivitách v regióne v oblasti kultúry, projektov, cestovného ruchu,
  • spracovávanie grafických návrhov, propagačných materiálov, info – tabúľ, letákov,
  • tlač letákov, mesačných prehľadov, brožúr, bulletinov, plagátov, pútačov,
  • správu výlepných plôch a výlep plagátov,
  • inzertnú službu pre Skalickú televíziu,
  • analýzu rozvoja cestovného ruchu,
  • stratégiu rozvoja cestovného ruchu,
  • koordináciu úloh pri zabezpečovaní rozvoja a cestovného ruchu,
  • predkladanie návrhov na rozvoj cestovného ruchu a rozšírenie služieb pre návštevníkov mesta,
  • organizovanie podujatí, ktoré majú vplyv na rozvoj cestovného ruchu,
  • stimulovanie podnikateľov na poskytovanie služieb v cestovnom ruchu,
  • rieši sťažnosti a podnety obyvateľov mesta týkajúcich sa náplne práce daného oddelenia, mimo sťažností na zamestnancov mesta.“
◄ SPÄŤ NA PONUKUSPÄŤ NA ŠTANDARDNÚ PODOBU STRÁNOK